fredag 15 februari 2008

Ny rad inlagd!

Nu jäklar! En rad har lagts in i systemet. För att indvika den häringa olyckliga suituationen med att missa alltförmånga spelveckor, har jag lagt ett femveckors-lotto. Jag tänkte egentligen spela tioveckors, men det var så dyrt. Jag kör på femveckors istället.

torsdag 14 februari 2008

Ingen vinst

Denna veckan blev det ingen lottorad. Jag försökte faktiskt i onsdags men det verkar som om Firefox på Mac inte funkar så bra med siten som det statliga verket för alternativ skatt tillhandahåller.

Jag anar en komplott mot mig. Hursomhelst, Insats: 0 SEK, vinst 0 SEK, vinst än så länge: 0/0....enligt kalkylatorn är jag ERROR SEK rikare.

måndag 11 februari 2008

Dags att lusa ner Det Världsomspännande Datornätet InterNet lite mer...

Här kommer jag själv och de stackars satar som lurats hit kunna följa min ojämna kamp för att slippa jobba mer i mitt liv. Min "grand plan" är nämligen att bli miljonär på lotto. Förmodligen något av det mest korkade man kan ge sig in på. Jaja, för att travestera en mix av personer - "Hoppet är det sista som överger folk som inte förstår sig på sannolikhetslära".

Varje onsdag och lördag kommer jag att redovisa hur min rad stod sig mot vårt statliga monopols "rätta rad" - vilket begrepp för övrigt...och så säger de att vi lever i en demokrati. Fy fan...

De veckor jag glömt lämna in en rad - det händer ganska ofta - kommer jag kanske skriva något annat som ingen kommer att läsa.

Då kör vi!