Här kommer jag själv och de stackars satar som lurats hit kunna följa min ojämna kamp för att slippa jobba mer i mitt liv. Min "grand plan" är nämligen att bli miljonär på lotto. Förmodligen något av det mest korkade man kan ge sig in på. Jaja, för att travestera en mix av personer - "Hoppet är det sista som överger folk som inte förstår sig på sannolikhetslära".
Varje onsdag och lördag kommer jag att redovisa hur min rad stod sig mot vårt statliga monopols "rätta rad" - vilket begrepp för övrigt...och så säger de att vi lever i en demokrati. Fy fan...
De veckor jag glömt lämna in en rad - det händer ganska ofta - kommer jag kanske skriva något annat som ingen kommer att läsa.
Då kör vi!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar