Denna veckan blev det ingen lottorad. Jag försökte faktiskt i onsdags men det verkar som om Firefox på Mac inte funkar så bra med siten som det statliga verket för alternativ skatt tillhandahåller.
Jag anar en komplott mot mig. Hursomhelst, Insats: 0 SEK, vinst 0 SEK, vinst än så länge: 0/0....enligt kalkylatorn är jag ERROR SEK rikare.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar